Nu är det slut

Igår hade vi sista seminariet. Det känns väldigt konstigt att det var sista gången jag var i skolan av den anledningen. Ja måste ju dit och lämna tillbaka lite böcker och så men inga föreläsningar eller seminarium eller nåt sånt kvar. Nu gäller det bara att finputsa uppsatsen och den personalsociala utredningen å sen så är jag klar. Men jag är lite orolig att jag inte kommer hinna få mitt betyg på uppsatsen innan de stänger och då kan ja inte få ut min examen förrän till hösten.

Seminariet gick väl okej men ja var väldigt nervös innan och jag funderade faktiskt på att hoppa över det. Men nu gjorde jag det iaf och det är väl iofs lite bra att plåga sig sådär för då kanske man blir bättre på att hantera det. Vad vet jag.

Idag har jag tvättat och suttit vid datorn och gjort ingenting. Jag har inte gjort nånting med skola idag. Jag har liksom inte kommit igång. Men jag har iaf rättat stavfelen och de lätta felen på uppsatsen så nu är det bara det jobbiga kvar. Det är lite mer jobb än det var med c-uppsatsen. Hon vill att ja ska utveckla vissa grejer och få med teorin i diskussionen. Hur vet ja inte men ja får väl se om ja hittar nåt sätt. Sen måste ja hitta en referens till en sak som jag skrivit åxå. Men eftersom ja inte läst det i någon bok utan det bara ä spnt jag vet så kan det bli lite svårt.

Jag har lagt in bilderna från examen nu på datorn och tänkte lägga ut nåra men ja tycker inte om hur jag ser ut på dom så ja vet inte om ja vill det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0