Båda redovisningarna klara

Äntligen är det gjort! Nu har ja klarat av båda redovisningarna. Å det känns väldigt skönt att det är över. Det var verkligen inte kul alls. Skitjobbigt verkligen. Igår fick vi ju iaf sitta i en ring och redovisa och det kändes bättre än idag då vi skulle stå framför klassen. Men både idag och igår så hakade jag upp mig på ord och det känns så frunktansvärt när alla sitter och tittar på en. Men igår kändes det inte som att jag blev så röd i ansiktet. Men idag kände jag hur det hettade på kinderna och det dunkade i hela huvudet av blod. Å det kändes som att alla tyckte att jag var dålig. Ja gillar verkligen inte att vara i centrum av alla uppmärksamhet.

Nu är jag i princip klar med skolarbetet för denna perioden å det känns så skönt. Jag ska bara finjustera min individuella rapport lite å sen skicka in den. Men det är inte så mycket att göra. Så ja kan ta det lugnt i helgen för en gångs skull. HÄRLIGT!

Nästa helg ska jag med Johannes och hans kompis+tjej till Kobdalis och åka slalom. Å sen på måndan ska ja åka till Arvika en sväng och även hälsa på Helena en sväng på hemvägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0