Härlig helg

Den här helgen är väldigt trevlig tycker jag. Det är fint väder och Johannes är ledig och jag behöver inte plugga nåt.

Igår var jag och Johannes till stan en sväng för jag behövde köpa linsvätska å så åt vi lunch där åxå. Se åkte vi till Kvantum å handla.

På kvällen gjorde vi egen pizza och såg på Melodifestivalen. Johannes såg faktiskt det med mig! Det trodde jag inte att han skulle göra. Men ja hade ju godis och locka med åxå =).

I år tyckte jag att det inte fanns nån låt som var jättedålig. De flesta låg på samma nivå tycker ja. Ja gilla ju inte alla låtar men det fanns flera som jag tyckte kunde vinna. Men nåra som ja inte ville skulle vinna var Pernilla och Jessica. Men jag höll ändå på Anna faktiskt, ja gillar ju hennes röst. Å så är hon ju så söt å blev så glad när hon vann. Hoppas bara att hon kan hålla nerberna i styr i Oslo.

Idag var jag ute å gick en sväng när Johannes var och åkte skidor. Det känns ju som att man måste gå ut när det är så fint väder. Man får passa på. Men ja tyckte det var lite kallt även om solen lyste. Men det var ju 5 minus iaf. Fast ja tyckte att det kändes kallare, men det kan bero på att ja hade ganska tunna byxor på mig åxå.

Sen var vi till affären och hyrde Bröllopsfotografen. Johannes sa att jag fick välja film alldeles själv idag! Det var helt otroligt. Å väldigt kul för mig. Vi köpte Ben & Jerrys åxå som vi ska äta till filmen. Ja ha varit sugen på det nu i veckan så.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, vad gulligt av han att han såg Mello med dig :) Låter som ni haft en riktigt mysig helg!

2010-03-14 @ 22:07:36
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: helena

mmm...ben and jerrys...

2010-03-15 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0