Stress

Just nu är det fruktansvärt mycket att göra och det sliter verkligen på en. Igår satt jag och skulle reskriva det vi hade gjort under dagen på grupparbetet och så helt plötsligt fick kroppen nog och sa ifrån. Jag började få ont över bröstet och upp i halsen och det gick lite i vågor, kändes nästan lite som när ma fått nåt i halsen men ändå inte riktigt. Det var lite obehagligt och ingenting som jag känt förut vad jag kommer ihåg. Men det beror säkert på att ja går runt och oroar mig och känner stress.

Idag så gick jag upp klockan sju för vi skulle träffas åtta i skolan.

På vägen till skolan var jag inne å soprummet å slängde kartonger. Å vid den tiden var jag ju inte speciellt vaken. Så ser jag ett huvud i ena soptunnan som tittar på mig och jag tittade inte så noga så jag fick ju världens chock och trodde för en kort stund att det var en människa som låg där. Å i min rädsla så råkade jag slänga med ena vanten med kartogerna. Men så tittade jag igen och insåg att det var en påse med ett ansikte på. Så jag plockade upp vanten och försökte lugna mig. Det var inte en trevlig händelse kan jag säga. Jag ser ju en del kriminalserier å där kan det ju dyka upp döda människor lite överallt :p

Idag var jag i skolan mellan åtta och fyra. Det var riktigt jobbigt kan jag säga. Min hjärna gav upp på slutet så jag tillförde ingenting då. Jag bara satt och stirrade in i väggen i princip och försökte hålla mig vaken bara. Ja ve inte riktigt hur det blev det vi skrev på slutet, när man tittar på det med utvilade ögon kanske vi undrar hur det var vi tänkte egentligen.

Den här veckan har vi två stycken redovisningar vilket inte är något som jag ser fram emot, det är snarare något jag gruvar mig över. På ena redovisningen ska jag dessutom prata ca 10 min vilket jag tycker är väldigt länge och det känns inte alls kul. Men men det är bara sånt man måste göra så man får väl bita ihop.

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, låter obehagligt det där med det onda du fick. Trist att det är så mycket att göra så man verkligen känner av det rent fysiskt också, låter ju inte alls bra :S Blir ju lite orolig för dig när jag läser sånt. Hoppas det inte kommer igen..



Alltså usch vad äckligt det där med huvudet. Haha, lite komiskt också. Men jag hade nog blivit lika rädd som dig ;)

2010-03-09 @ 21:57:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0