Trötter

Hur kan man bli så trött av att göra ingenting? Just nu känner ja mig väldigt trött nämligen men jag har tagit det väldigt lugnt idag.

Jag började dagen med att korta ner min individuella utredning till tio sidor. Det gick väl lite sådär. Ja fick ha en rubrik längst ner på sidan å sen själva texten på nästa sida. Men ja va tvungen å lämna det så för annars hoppade resten av texten åxå ner å då blev det mer än tio sidor. Så nu är det ganska precis tio sidor men rubrikerna är inte riktigt där ja vill ha dom. Men jag visste inte riktigt vad ja skulle ta bort så det fick bli så. Så idag har ja skicka in den två dagar i förväg. Skönt!

Å den andra uppgiften har Sara skickat in i helgen så ja har inte nåra mer uppgifter kvar för den här perioden nu. Ja tänkte att ja skulle skriva in enkäterna till D-uppsatsen här någon dag men ja vet inte riktigt vilka beräkningar som ja ska göra men det får ja väl fundera på. Känns som att ja ha glömt mycket av det där nu.

Idag har vi varit på Subway och ätit lunch. Det var inte fel det =). Man får ju kaka eller chips med i menyn åxå å det är ju inte fel.

Sen så har vi även varit duktiga och städat idag. Ja kände att det behövdes nu å vi tänkte göra det i helgen men det blev inte så så vi tog det idag i stället. Så nu är det rent och fint här. Så nu behöver man inte skämmas om man ska bjuda hem folk. Inte för att vi brukar bjuda hem folk så ofta men om nån nu skulle få för sig att göra det tänkte jag =).

Ä nu sitter ja här å känner mig allmänt trött fastän ja som sagt inte gjort så mycket. Det var ju Johannes som dammsög liksom så det kan inte vara därför ja ä trött heller.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är riktigt gott faktiskt :) Du gillar det säkert. Om du är i Arvika någon gång då jag är hos mor så borde du komma och hälsa på så kan vi kanske gå till hamnen och köpa färskt, det är grejer det ;)



2010-03-24 @ 21:14:32
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0