Slut i huvudet

Nu är jag helt slut i huvudet. Jag har försökt skriva på min individuella uppgift idag men det känns som att den kommer bli så dålig :p. Å nu är ja sådär slut så att ja inte orkar tänka ens. Så var jag igår åxå. Å då är det läge att sluta plugga för då blir det ändå inget vettigt av det man gör. Så nu sitter ja helt hjärndöd och orkar endast se på tv. Ja hann tyvärr inte riktigt så mycket som jag hade tänkte men det finns ju en morgondag åxå. Å så har ja ju helgen på mig åxå men sen måste ja i princip va klar för då måste vi fokusera på grupparbetet.

Dessutom har ja fått ont i händerna. Antagligen för att ja inte har nån bra ställning när ja skriver på datorn. Dessutom blir det mycket skrivande nu.

Idag var ja på gymmet en sväng åxå. Ja tänkte gå imorgon åxå eftersom ja inte ska till skolan imorgon heller. Så det blir ovanligt, hela två gånger en vecka!

I måndags hände en konstig grej med min telefon. När ja kom till skolan så hade Sara ringt men hon hade inte kommit fram men när ja kolla på telefonen stod det inget om att hon hade ringt så det var ju konstigt. Sen så fick jag ett sms efter ett tag där det stod "Ditt kort har blivit stängt pga av inaktivitet. Fyll på omgående med minst 50 kr för att återaktivera det. Välkommen tillbaka!". Det var ju väldigt roligt...INTE! Kunde de inte skickat ett meddelande innan de stängde av kortet i stället för att bara stänga av det sådär. Speciellt i måndags då åxå när vi skulle ha intervju med Johannes. Ja va rätt orolig att han hade ringt eller nåt utan att ja då visste det. Men det gick bra iaf =).

Idag har det varit väldigt skönt väder ute. Man fick en skymt av solen =). När ja gick från gymmet fick ja tom ta av mig vantarna för att det blev så varmt. Synd bara att man har så mycket att göra så att man måste sitta inne då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0