Irriterad på tekniken

Idag gick jag upp klockan tolv, detvar riktigt skönt att sova sådär läne. Ja kände att jag behövde det idag.

Jag har verkligen inte gjort nånting idag, bara surfat runt lite å sådär. Har inte kommit igång med något som helst plugg idag tyvärr.

Just nu irriterar jag mig på två saker. För det första kan jag typ inte använda msn längre. Så fort jag har det uppe så blir allt supersegt och så fort jag stänger av det så blir allt som normalt igen. Jag har testat att installera om det men det blev inget bättre. Vad kan jag göra? Det andra är att dom visst gör nån uppgradering av nåt system den här helgen på LTU så ja kommer inte åt min mail. Ja vill ju se om min handledare har nåra kommentarer på min uppsats ju! Den ska ju faktiskt lämnas in på måndag. Men ja får väl se om mailen funkar på måndag då, men det vore ju bra att vara klar på söndan tycker ja.

Jag har beställt en klänning från Ellos till Islossningen nu. Den var lite dyr men. Hoppas den passar bara. Det är ju så svårt att veta när man beställer saker. Men om den inte gör det så tar ja min gamla klänning. Det funkar ju det åxå.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin! Den kommer du vara jättefin i :)

2010-05-09 @ 01:54:52
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0