Kalix

De senaste dagarna har jag varit i Kalix med Ida. Jag mötte upp henne, Sara och Mikael i stan i torsdags och vi gick i affärer och åt lunch. Sedan följde jag med dem till Kalix.

Under kvällen så följde jag med Ida på hennes städjobb och hjälpte till lite åxå =). Ja dammsög lite mattor å damma lite. Om jag hade det jobbet hade jag nog varit ganska rädd. För jag är ju så lättskrämd och blir rädd över min egen skugga :p.

Jag var så fruktansvärt trött hela dagen, ja vet inte varför. Jag hade ju sovit bra under natten och vaknat pigg på morgonen. Men det kanske var det som var felet, jag brukar ju aldrig vara pigg på morgonen annars. Jag kände mig iaf inte så pigg på att göra intervjun med Ida då så vi väntade med den en dag.

Nästa dag så gjorde jag då som sagt intervjun med Ida till min skoluppgift. Jag hade en massa frågor å ja ä glad över att hon stog ut med att svara för det var en del dåliga och svåra frågor som inte ens jag vet vad ja mena med eller som jag inte skulle kunna svara på.

Efter det så traskade vi iväg till Myggan för att äta lunch. Jag har varit så sugen på en kycklingtoast så länge nu. Det är den godaste smörgåsen som finns eller som jag har ätit iaf. Synd att de inte säljer såna i Arvika.

Sen så agerade jag modell vid vattnet med proffsfotografen Ida. Vi får väl se om det blev någa bra bilder, jag är inte speciellt bra som modell. Ja känner mig bara löjlig och börjar skratta. Dessutom var det en massa bilar som tuta och folk som titta. Dom undra väl hur jag skulle kunna vara modell som varken är snygg, smal eller lång =).

Sen var det tyvärr dags för mig att åka hem med bussen. Där hamna ja bredvid en öldrickande man som stank alkohol.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är visst snygg :0) Det var ju därför de tuta fattar du väl :0)

2010-05-22 @ 16:25:11
Postat av: Ida

Jag håller med Helena! :)

2010-05-23 @ 13:47:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0