Lägenheten ute

I måndags var jag och Johannes och sa upp lägenheten och jag sa att de kunde hyra ut den från den förste juli. Men efter det har jag börjat bli nervös för om jag inte kommer att kunna få nån flytthjälp i juni. Jag vet ju inte riktigt hur folk jobbar och så. Men ja hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Det är ju ingen liten sväng man ska åka heller. Ja vet inte vad ja ska göra om den blir uthyrd från 1 juli och jag inte hunnit flytta. Ja kan ju inte bara lämna kartongerna ute på gatan liksom.

Men ja tänkte även att det säkert inte är så många som vill ha en lägenhet nu, ja tänkte att trycket borde vara högre i augusti då skolan börjar. Men nu gick jag in och kollade om den var ute och det var den och det var 45 stycken som hade bokat sig på den! Det är ju jättemånga. Det känns inte alls bra. Imorgon gick tiden ut för bokningarna åxå så imorgon kan det börja ringa en massa folk till mig som vill komma och kolla på den. Å jag är ju tvungen att visa den för dem vilket inte känns så kul. I såna fall hoppas jag att de kan komma på lördan för då är Johannes här. Det känns faktiskt lite läskigt att ta emot en massa främlingar som man inte vet ett skit om. Det skrämmer mig faktiskt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0