Marabou Polka

Hela dagen idag har jag kännt mig trött. Om jag hade lagt mig i sängen eller soffan hade ja nog somnat direkt. Det var nära att ja gjorde det ett tag på dagen åxå när ja satt med min uppsats. Men ja höll mig ifrån det. Det är ju så svårt att somna sen på kvällen annars.

Idag har ja hunnit igenom uppsatsen ett varv och kollat stavningen och sådär men referenslistan orka ja inte gå igenom :p. Ja får väl ta det imorgon eller nåt, det kommer ju ändå inte bli helt perfekt om ja känner examinatorn rätt. Så det är ju onödigt att lägga ner alltför mycket energi på det om hon ändå går igenom det å säger vad som ska ändras.

Jag har även hunnit med att tvätta, handla och vara på biblioteket. Ja va tvungen att lämna tillbaka en bok, som ja inte ens ha öppna än. Men den va på engelska så ja tror inte ja skulle orka läsa den ändå. Dessutom hitta ja en bok som ja ha leta efter flera gånger när jag varit där. Det har stått att den ska finnas inne men ja ha aldrig hittat den men nu gjorde jag ett sista försök å då fanns den där i hyllan. Det tyckte ja va väldigt bra.

Idag köpte jag den nya marabou polka å testa. Ja blev lite inspirerad å köpa den när Ida berätta om den. Den var god. Men ja stör mig lite för ja känner så väl igen smaken. Ja vet inte o det är nåt annat godis eller vad det är. Å det är så irriterande att inte komma på vad det är.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, det var väldigt nervöst, jag bevakade ju honom typ.. Haha, men som tur var har de ju inte stått där sen i måndags.



Jag känner också igen smaken i marabou polka. Jag funderade på om det kanske är nå marianneaktigt det påminner om..

2010-05-08 @ 09:54:46
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0