Opponering

Idag var en väldigt nervös dag eftersom jag hade opponering på min D-uppsats. Jag kände mig inte så förberedd som jag hade kunnat vara eftersom det är lite svårt att fokusera på skolan just nu.

Jag sov jättedåligt i natt och kom inte i säng förrän ett eftersom en kompis ringde och vi prata i en och en halv timme och då hade jag inte gjort klart inför opponeringen. Men det var väldigt trevligt att prata iaf så det gjorde inte så mycket.

Sen så var det dags att gå upp halv nio igen för jag skulle till skolan och fika med mina klasskompisar (och Rasmus =)). Han är så söt och han växer så fort, skrattar typ hela tiden.

Sen bar det av hem och göra sig klar inför opponeringen och äta lite lunch. Men det var svårt att få ner så mycket mat.

Sen var det bara att ta tag i det och göra opponeringen. Det gick ganska bra tror jag. Det kändes inte som att min opponent hade så mycket kritik mot mitt arbete. Bara lite småsaker sådär. Å när jag opponera kändes det ganska bra åxå. Det känns inte lika jobbigt när man liksom sitter och diskuterar med en annan person och inte direkt tittar på resten av deltagarna.

När jag kom hem igen så var jag väldigt svettig för det är ju så varmt ute så jag bytte om till sommarkläder i stället för mina jeans och t-shirt. Det var väldigt skönt. Ja va väldigt sugen på glass idag åxå men det kändes inte så kul att åka å köpa det själv tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0