Sommar

Idag är det verkligen sommarvärme ute, ca 25 grader i skuggan. Det är härligt. Jag funderade på om ja skulle orka mig ut för ja kände att det inte går att bara sitta inne när det är så. Det är nästan straffbart. Just nu har ja inte så mycket energi över, allt går åt till alla tankar som virvlar runt och då menar ja tyvärr inte tankarna på skolan för de virvlar ganska dåligt just nu.

Men jag tog tag i det och gick ut en sväng vilket jag inte ångrar. Det gick väldigt bra och jag börja inte gråta en enda gång. Tänk att man kan gå med bara t-shirt och byxor och ändå svettas. Å sommarskorna hade ja för första gången åxå. Men ja kunde inte ha mindre kläder på mig på grund av att jag inte rakat mig på ett tag. Inte så kul information kanske men det skiter ja i.

Jag var ute ca en timme. Eller en liten stund va ja innne på Ica och handla åxå, så då var ja ju inte ute. Men ja va utanför lägenheten iaf. Vad mycket människor det var ute idag. Alla verkar ha tagit vara på solen och värmen idag. Å en massa folk va ute på cykeltur. Cyklar cyklar överallt.

Idag gick jag en väg som jag inte gått förut så ja visste inte riktigt vart den ledde eller så. Ja tycker inte om sånt, ja vill veta vart ja kommer. Ja gillar inte att gå vilse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0