Söndag

Idag är det söndag igen. Ja fattar inte hur tiden kan gå så fort. Ja vill helst inte tänka på det för då måste man inse att det är ganska bråttom med allt. Om en vecka ska jag ha opponering på D-uppsatsen så nästa vecka måste jag ju sätta mig in i någon annans arbete och komma på bra och smarta frågor. Vilket jag tycker är jättesvårt. Det är mycket enklare att bara säga vad de borde ändra. Men det ska ju va en diskussion egentligen. Men på C-uppsatsen känner ja inte att det va speciellt mycket diskussion heller så det går nog bra ändå.

Samtidigt så har ja ju den där stora uppgiften kvar. Den har ja ca 2,5 vecka på mig att skriva, sen ska den in en första gång. Men den behöver inte va klar då utan sen efter redovisningen kan vi ändra den. Men ja ska öndå ha hunnit att intervjuat Ida och Johannes och analysera om de passar på den personalfunktionen och innan det måste ja ju göra en arbetsbeskrivning och personspecifikation så ja vet vad ja ska fråga dom.

Idag har jag diskat plockat undan lite och vikt tvätt. Ja tyckte att det kunde behövas eftersom Johannes mamma, pappa och farmor kommer hit sen. Vi ska ut och äta för att hans mamma ha fyllt år. Johannes kommer samtidigt som dom åxå. Han är nog inte så pigg idag för de hade personalfest på jobbet igår.

Kommentarer
Postat av: Ida

Den var god, aningen mastig men god! Jo det blev jättebra med fyllningen, fick mycket beröm :D

2010-05-12 @ 19:35:39
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0