Svårt att komma igång

Ja ha inte riktigt kommit igång idag. Jag föll i fällan att gå in på facebook och då brukar ja även hamna på en massa andra sidor. Egentligen skulle jag ju plugga men jas nu sitter ja här.

Ja tänkte väl försöka att renskriva min uppsats och så idag. Ja skicka den till min handledare igår. Han hade ju redan anmält mig till opponeringen innan jag var klar så ja vet inte om han kommer läsa den innnan måndag då den ska lämnas in. Ja fick ett mail i onsdags att han inte skulle hinna och läsa den de närmaste två dagarna men att han nog skulle hinna innan måndag. Men det där gick inte riktigt ihop i mitt huvud, det innebär ju att han måste läsa i helgen. Men han verkar inte vara en sån som jobbar under helgen. Men han kanske gör ett undantag den här helgen, vad vet jag.

Sen så har ja ett problem med den andra uppgiften jag ska göra, ja vet inte riktigt hur jag ska fortsätta. Jag har ju gjort intervjun nu. Så nästa steg borde ju vara att analysera den och skriva en arbetsbeskrivning och personspecifikation. Men ja vet inte riktigt hur man gör det. Våran lärare sa typ att man kunde hitta det på internet, men ja tycker inte jag har hittat nån direkt. Ja skulle gärna ha en befintlig arbets- eller befattningsbeskrivning som mall så ja vet ungefär hur den kan se ut. Så om det är nån som har en kan ni ju skicka till mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0