Värkande fötter men ingen klänning

Idag har varit en väldigt trevlig dag tycker jag för jag har varit med Ida.

Jag började dagen med att lämna tillbaka "Baksmällan" som jag och Johannes såg igår. Väldigt rolig film som jag kan rekommendera!

Sen så gick jag till skolan och lämnade tillbaka nåra böcker varav ja hade läst typ 2,5. Ja lånar alltid en massa böcker å sen hinner ja ändå inte läsa dom. Lite onödigt kanske men sån är jag.

Så träffa ja Ida efter det å vi åkte till stan. Hon hade bil idag så vi slapp ta bussen =).

Sen blev det många timmar i stan letandes efter en klänning som jag kan ha på Islossningen. Men det gick inte så bra. Den måste ju vara knälång och de flesta klänningarna är kortare just nu tyvärr. Ja hitta en klänning på Vila som ja gilla men den gick precis ovanför knät typ. Det är så typiskt. Ja får väl se om ja hittar nåt ja kan skicka efter i stället. Men det är ju svår å veta hur det sitter när man inte kan prova. Å i värsta fall får ja ta min klänning som ja redan har, men det vore ju roligt med något nytt.

Idag hade jag högklackade skor vilket jag känner nu efter en hel dag på stan. Mina fötter är inte direkt vana det. Men ja tänkte att ja måste träna så ja kan gå på ceremonin och banketten. Ja vill ju helst inte stapla fram. Ja vet inte riktigt vilka skor ja ska ha då heller. Ja kanske måste köpa nåra nya såna åxå.

Idag har vädret inte riktigt kunnat bestämma sig vad det skulle vara. Det har både varit solig, regnat, snöat och haglat.

Jag tog mod till mig och frågade om de behövde nån personal på apoteket idag åxå. Men det gjorde de inte trodde chefen men ja skulle skicka ett mail iaf med mitt CV till honom. Ja tyckte lite synd om dom för hela datasystemet hade kraschat så de var tvungna att räkna ut priset för hand och de har ju bara en kassa.

Eftersom ja kom hem typ halv fem så hann ja inte på aerobicsen idag. Men ja känner att mina fötter skulle nog inte klarat av det ändå idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa herregud, det är ju tragiskt ;)

En bloggpromenad är en rundvandring bland alla bloggar jag läser, haha :P

2010-05-07 @ 00:20:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0