Vikt

Det här är inget inlägg i debatten om skönhetsideal, anorexia och övervikt. Det är bara ett konstaterande från min sida om min egen vikt. Sen jag flyttade upp hit har jag gått upp fyra kilo i vikt, vilket innebär ungefär ett kilo per år. Jag börjar bli lite orolig att det kommr fortsätta så och då kommer jag ju vara överviktig inna jag fyllt 30. Nu kan ju dom som gillar matte försöka lista ut hur mycket ja väger :p.

Det är inte så att ja tycker att ja ä tjock och sådär men ja börjar ju märka att kläderna inte sitter lika bra längre å speciellt byxor. Å det är inte så roligt. Problemet är ju att ja ä ganska stillasittande och tycker det är tråkigt att vara ute och gå ensam. Dessutom har jag svårt att komma i väg till gymmet och diet är inte att tänka på. Jag gillar mat alldeles för mycket =).


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är fin så! Du får ta och köpa nya byxor istället så sitter de bättre ;)

2010-05-09 @ 01:48:23
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Helena

Upp och rör på dig nu slöfock :0)

2010-05-09 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0