Fullproppad helg

Denna helgen tycker ja har varit riktigt trevlig, det är roligt när man har saker att göra om helgen och inte bara sitter hemma med mamma å pappa. Jag börjar faktiskt tröttna på dom rejält nu =p. Ja behöver verkligen få en egen lägenhet och ett privatliv.

På fredan så jobba ja först till tre och sen var ja på BodyPump fyra och sen skyndade ja mig hem och stressa igenom duschen och mat för sen skulle ja på bio kvart i sju. Jag var och såg Harry Potter. Nu är det bara en film kvar då. Spännande. Filmen var bra och jag är glad över att jag inte såg filmen i 3D, vissa scener skulle nog va rätt skrämmande i 3D. Nu vill jag se nästa film! =). Men man måste vänta till sommaren tyvärr.

Lördan skulle jag egentligen vara ledig men Felicia var fortfarande sjuk så ja fick hoppa in 8.30-13.30. Det gjorde mig inte så mycket faktiskt, ja tycker bara det är bra att ja får mer timmar=mer pengar. Enda problemet var att ja inte hann äta nån riktig mat innan vi skulle på kalas. Ja hann bara äta en smörgås på jobbet och en frukt när ja kom hem. Så ja blev riktigt hungrig. Mamma jobba också och när hon hade jobbat klart så åkte jag och pappa och hämta henne. Sen åkte vi till mormor och morfar och tog med dom till Skåre, dit vi skulle på kalas. Det var min kusin Emma som fyllde 7 år. Eftersom ja var så hungrig så åt ja alldeles för mycket mat så ja blev proppmätt =p.

Vi var hemma vid halv tio på kvällen så det blev lite sent men inte stanna ja hemma för det. Ja åkte iväg och kolla på film. Det var väldigt trevligt =).

På söndan så gick ja tipspromenad med mamma och pappa. Denna gången fick ja 7 poäng, det var väldigt svåra frågor igen. Vi kunde nog två frågor denna gången tror ja =p.

Denna veckan blir det mycket jobb, ja jobbar alla dagar utom fredag. Vi ska ju ha öppet på söndag också denna veckan eftersom det är första advent. Vi ska visst bjuda på pepparkakor, glögg och saft i år så om det är nån som vill ha det så kan man ju komma in till oss =).


Kommentarer
Postat av: Ida

Härlig helg! :)

2010-11-22 @ 23:37:31
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Patrik

Harry potter kom aldrig i 3d dem hann inte med att släppa den versionen men nästa film ska bli 3d mjorå.

2010-11-24 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0