Pensionärsvarning

Ja känner att det verkligen har varit pensionärsvarning på min helg. Detta känns inte riktigt bra. Ja måste verkligen få en egen lägenhet nu. Det börjar bli väldigt påfrestande att bo hemma och att man alltid måste redogöra för vart man ska och med vem =p. Det känns inte som man kan ha så mycket privatliv.

Igår jobba jag först på dagen, det var ganska mycket att göra. Både med varor och i butiken. Men som tur var var det ganska lugnt i början som det brukar va så ja hann klart mitt innan ja satte mig i kassan. Vi fick en massa te igår så det lukta väldigt gott bland varorna. Dagen innan kom det pepparmyntsolja så den dagen lukta det polkagrisar där bakom och eftersom det hade läckt så luktade hela jag som en polkagris sen. Inte för att det gjorde mig nåt, polkagrisar är ju gott =). Problemet är bara vart vi ska ställa alla julgrejer, det börjar bli ganska fullt nu.

Under dagen så förskte ja kolla lite på jobb och sökte nåra. Inte för att ja tror att ja kommer få dom men, söka går ju alltid. Sen under kvällen så kolla ja på teve med mamma å pappa. Vi kolla på postkodmiljonären och det är ju ganska roligt tycker ja. Men sen skulle pappa se på Dansbandskampen så då börja ja lösa korsord i stället. Hur många pensionärspoäng får man inte för det?!!! Efter det var slut så såg ja på "Underbar och älskad av alla". Den var lite smårolig tycker ja.

Idag så var jag på tipspromenaden som Hälsokompaniet höll i igen. Fast denna gången gick ja med Hanna. Denna gången gick det bättre än förra söndan, denna gången fick ja faktiskt 8 poäng och förra söndan fick ja bara 5. Men det var svårt denna gången också och dom flesta frågorna gissa vi på. Vi kunde nog typ 4, 5 frågor eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu, det har verkligen varit jobbigt. Har tagit så fruktansvärt ont alltså.. Har nyss kommit hem från kiropraktorn och han knäckte lite. Kändes bättre just då. Som att allt var borta. Men nu tar det lite ont igen, har nog släppt lite..



Jaa det är så trist du inte kan komma och fika.. :(



Hehe, pensionärsvarning ;) Tycker det hade vart mer varning om du verkligen hade sett dansbandskampen, haha..

2010-11-15 @ 16:22:29
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var ju duktigt att ni kunde 4-5 frågor iaf. Jag kunde ju inte en enda när vi gick :0)

2010-11-15 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0