Singellivet

Som jag ser det finns det tre typer av singlar:

1: Den typen som gillar att vara singel och njuter av att vara ensam och vill "hitta sig själv". Personer som inte bryr sig om att de inte har någon partner och tar det som det kommer.

2: Typen som accepterar singellivet och inte bryr sig så mycket. Personen kanske inte gillar det livet men nöjer sig med det så länge och accepterar läget.

3: Typen som får panik av att vara singel och verkligen inte gillar det livet.

Jag kan ju säga att jag nog tyvärr tillhör den tredje typen. Jag vill verkligen inte vara singel och det där tjafset med att hitta sig själv skiter jag i. Jag vill ha kärlek och ömhet. Jag önskar att jag kunde vara en sån person som njuter av ensamheten men tyvärr så är jag inte en sån person. Det är ju så mycket trevligare om man är två tycker jag. Men men ju längre ja förblir singel desto mer kanske ja närmar mig typ 2. Men bara kanske :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0