Snö

Ja som sagt så har det kommit snö nu och det ligger fortfarande kvar. Det är ju fortfarande minusgrader så. Men ja vill gärna att det försvinner snart. Ja vill inte ha snö riktigt än. Visserligen blir det lite ljusare ute men nu måste ja nog börja gå till jobbet i stället då för att cykla och då måste ja ju upp ännu tidigare än förut. Ja har ju redan svårigheter med att komma upp klockan sex. Av nån konstig anledning för jag även för mig att ja inte måste gå upp när klockan ringer utan att det inte gör så mycket om ja ligger kvar lite.

Igår så cykla jag iaf ändå till jobbet trots att det var snö på backen och inte plogat. Det var kanske inte det smartaste direkt. Jag var nära att ramla två gånger och tredje gången så gjorde ja det på riktigt. Men som tur var var det på bakgården till Apoteket så ja va ju framme och ja kom inte i nån hög hastighet så ja slog mig inte.

När jag cykla hem sne så gick det mycket bättre, men då hade dom ju hunnit ploga lite mer och sådär också. Sen kanske jag var extremt försiktig då också.

Idag har jag varit ledig. Så jag fick sova ut, det var väldigt gött. Vid tolv så gick ja in till stan och åt lunch med Hanna på Sunday. Det var väldigt trevligt. Sen snodde jag skjuts hem också utan att fråga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0