Vatten, vatten, vatten

Idag har det inte varit roligt väder alls. Det har regnat och varit grått och trist.

Idag jobba ja 7.30-14.30. Väldigt konstigt. Den här veckan har både jag och Felicia lite konstiga tider tycker vi men men så är det. Imorgon jobbar jag till 7.30-17 och sen ska ja på Body Jam och Core så det blir en låååång dag imorgon.

Ja va å träna idag efter jobbet också, men idag träna ja lite själv i gymmet. Ja träna lite kondition och ben. Ja hade ju dålig benstyrka enligt det där testet så det är väl bäst ja försöker göra nåt åt det då =p.

När ja skulle cykla hem så spöregna och blåste det, ingen rolig kombination. Jag blev ganska genomblöt kan ja säga. Sen hjälpte det ju inte att en bil körde i en vattenpöl så att det skvätte på mig =p. Det kändes ju inte sådär jättesnällt. Men det skulle ju vara värre om ja inte var så blöt redan.

Sen när ja kom hem så fick ja ett meddelande från Hanna att hon har bokat resan nu =). Sååå roligt det ska bli. Jag längtar. Sol och värme ska inte bli helt dumt det. Den 15:e november ska ja ta första twinrix-sprutan och det känns inte så trevligt. Ja hatar ju sprutor. Det vore bra om det fanns nån som ville följa med mig och hålla min hand när ja ska göra det. Men men vi får se, ja klarar det väl själv också.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så hurtig! :0)

Sprutan kommer att gå som en dans, det går på en sekund och känns knappt. Kolla bara bort och tänk på nåt anat :0)

2010-11-03 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0