Halloween

Idag har jag jobbat 10-15 och det var så skönt att få sova ända till kvart i nio. Ja ha jobbat en del de senaste dagarna för Berit har varit sjuk så jag var ganska slut igår kväll.

Det var verkligen full rulle på jobbet idag. Ända fram till ett var det jobb non stop i kassan. Jag blev helt slut och det är ju så varmt i egenvården också så jag blev så varm av att hålla i gång och inte få en lugn stund. Så det ledde till att jag fick huvudvärk.

Idag var det en som glömde sin plånbok och en annan som glömde sitt bankkort också så vi skicka sms till dom å dom kom och hämta dom till slut. Det är ju inte så kul att glömma såna saker utan att veta vart de är.

Den sista timmen däremot då kom det inte mycket kunder. Så till dom som ska på Apoteket på en lördag är att komma mellan två och tre för då brukar det inte vara mycket kunder.

Denna helgen är det alltså Halloween och jag känner mig faktiskt rätt sugen på att gå ut men det verkar inte bli nåt av det. Det verkar inte va nån annan av mina kompisar som är så sugna på det. Felicia bjöd ju med mig till hennes brorsa men ja känner ju bara henne och hon kommer väl ha fullt upp med alla andra och sådär. Men ja kanske ska hyra film eller nåt med Sandra A för ja känner inte för att sitta hemma med mamma och pappa iaf.

Igår så var jag med Sandra A och Kristin på The Roof och bowla. Det var första gången ja testa dom banorna. Det var väldigt trevligt. Vi fick väl inte så bra poäng direkt men vi var väldigt jämna. Vi hann spela 2,5 serier och jag vann 1,5 serie och sammanlagt så det gick ju rätt bra på så sätt iaf =). Efteråt så åt vi mat där också och det var väldigt gött. Man blev riktigt proppmätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0