Lördag

Man kanske skulle ta och skriva nåt här. Det var ju ett tag sen. Men ja har inte haft nån lust att skriva nåt och egentligen inte nu heller men =p.

Idag har jag jobbat 8-13 precis som förra lördan. Ja brukar va ledig varannan lördag men denna gången blev det två i rad. Men det gör inte så mycket egentligen. Det är ju OB på lördan å det är ju bra.

Nu börjar det bli kallt om möran när ja cyklar till jobbet. Minus sex var det imorse. Det är inte så skönt att cykla då. Å värre blir det =p. Det är inte speciellt mycket liv ute klockan åtta en lördagmorgon har ja märkt. Imorse tror jag att ja såg tre bilar och två människor ute. Men om ja hade vart ledig så hade inte ja heller vart ute vid den tiden en lördag morgon så.

Idag hade jag väldigt mycket att göra så ja blev inte klar med mitt förrän halv elva. Egentligen ska ja sitta i kassan från halv tio men idag gick inte det. Ja har ju vissa saker som ja måste göra klart. Men det finns ju andra som kan sitta i kassan då så ja får göra klart mitt vilket är tur. Det brukar inte va så mycket folk jämt den första halvtimmen heller så det brukar gå rätt bra.

Idag är det riktigt fint väder så man borde väl egentligen vara ute och göra nåt. Men vad?

Idag har ja oct i magen också. Kanske inte så intressant att veta men så är det. Det börja när ja va på jobbet och ja tänkte att det kanske var för att ja va hungrig men när ja kom hem å hade ätit så hade ja fortfarande ont i magen så ja vet inte vad det är.

Vad ska man hitta på idag då tro? Ja inte vet jag. Vi får väl se om det händer nåt. Annars får ja väl se på tv å äta godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0