Planering av Thailandsresa

Den här helgen har varit rätt bra faktiskt. De senaste helgerna har inte varit så bra för jag har haft en del att fundera över som gjort mig lite ledsen och knäpp. Men den här helgen har jag tagit ett beslut som gör att det känns bättre och som gjort att ja inte funderat så mycket och det känns väldigt skönt. Nu tänker ja skita i det och det känns befriande. Jag ska inte gå runt och fundera nåt mer utan bara ta det som det kommer.

Sen så har jag även gjort andra saker än att bara sitta hemma med mamma och pappa den här helgen också. I fredags efter jobbet så träffa jag Kristin och vi var på Nordells och fikade. När vi var där så råka även Lovisa vara där samtidigt som oss så då fick ja ju träffa henne också.

Igår så var ja tvungen att gå upp kvart i åtta trots att ja var ledig. Ja skulle nämligen vara hos Hanna klockan nio. Camilla hade andra saker att göra senare på dagen så det var enda tiden hon kunde. Vi tittade i resekataloger och på internet angående Thailand för vi ska åka dit i början av nästa år tänkte vi. Micke, Camillas kille, ska också med men han hade annat för sig så vi fick planera utan honom.

Efter ett tag så kom vi på att vi kanske skulle gå till resebyrån och se vad de tyckte. Så det gjorde vi och hon på resebyrån tyckte att vi skulle boka bara resan dit och hem och leta efter hotell när vi kom dit för det var väldigt lätt sa hon. Så det blir nog så vi gör. Fast vi bokar den första natten på hotell hemma iaf. Det känns ju lite spännande och nervöst att åka så för jag är ju en sån som gärna vill ha allt ordnat och ha kontroll över allt. Men det går ju inte om man åker sådär. Men det ordnar sig säkert =).

Så vi kom fram till att vi nog ska åka 14 januari och vara borta i 2 veckor. Ja ser verkligen fram emot det, det ska bli så kul att komma iväg tycker jag. Komma ifrån kylan och vintern i Sverige och känna värme och sol i stället. Så om det är nån som har bra råd och förslag så kan ni gärna dela med er.

När vi var i stan så var vi även på Sundays och fikade. Det blev varm choklad för alla tre för vi tyckte det var så kallt.

Sen så gick ja å Hanna hem till henne och dega vid teven och Camilla skulle vidare. Sen var ja hemma en kort sväng och på kvällen så åkte ja tillbaka till Hanna.


Hur underbart ser inte det här ut? Jag vill dit nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh, vad kul att åka till Thailand. Jag vill också!

2010-10-24 @ 22:30:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, gullig du är :)

Jo vi ska och se Idol live!

2010-10-24 @ 22:45:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0