Helg igen

Så nu var det helg igen då. Men det kändes som att det var helg i torsdags eftersom jag var ledig då så det känns lite fel med helg igen. Men mycket uppskattat =).

Idag har jag jobbat 8-13. Igår blev det nåt fel på ena kassan så vi hade bara en kassa en stund men vi fick som tur är igång den andra. Vi fick iofs starta om den en gång men det börja ju inte ryka från den som igår iaf =p. Det skulle komma nån på måndag och kolla på den iaf. Dessutom var det en massa kunder inne idag. Det kändes lite som att halva Arvika skulle in och handla där idag. Från 10 till 13 var det i princip kö hela tiden. Det gick i ett. Å det är ju bättre att det är så än att det inte är nån. Men man behöver faktiskt lite paus från det. Ja kände mig helt virrig efter ett tag =p.

Ikväll vet ja inte vad som händer. Ja har inget speciellt planerat så det blir väl att sitta vid teven med mamma och pappa eller nåt.

Igår var jag på Body Pump efter jobbet. Det var alldeles fullt av folk i salen och det tog slut på brädor. Vi fundera på om de tagit in för mycket folk för det kändes inte som att de ska kunna ta in riktigt så många.

Sen var det bara att cykla hem, duscha och byta om för att sedan åka in till stan igen. Jag, Sandra, Hanna och Emelie åkte till Rajjens och bowla. Det gick inte riktigt lika dåligt som förra gången men sammanlagt kom ja sist igen =p. Men ja vann en serie iaf så det var ju roligt iaf.

Efter bowlingen gick vi till The Roof och åt mat. Det var första gången jag åt där. Eller ja åt ju strips med bea-sås på lördan där men det räknas inte =p. Ja åt en Club Sandwich och det var gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0