Dyr månad

Den här månaden blir en dyr månad. En massa utgifter har det blivit/kommer det bli.

För det första så har ja gjort en synundersökning. Eller två nu men den andra var gratis. Vid första synundersökningen så köpte jag även linser för ett halvår. Idag så var jag på den andra synundersökningen och beställde glasögon sommer gå på nästan 4000 och jag fick betala handpenning för dem på 900 kronor idag.

För det andra så var jag på Hälsokompaniet igår och blev medlem där och då fick ja betala för resten av september och oktober och en startavgift så det gick på ca 1100. Det var väldigt dyrt. Det konstar 449 kr/mån och det är verkligen i mesta laget. Nu måste ja verkligen använda kortet också så ja inte lagt ut en massa pengar i onödan.

För det tredje och förhoppningsvis sista så ska ja till tandläkarn den 27:e och det kommer väl kosta en del antar ja.

Tur att ja får lön den här månaden iaf =p.


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, tråkigt med en massa utgifter. Men kul med nya glasögon och träningskort :) men det var verkligen ett dyrt träningskort.. Fattar inte varför allt måste kosta så mkt :P

2010-09-16 @ 21:51:41
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0