Filmkväll hos Kristin

Igår efter jobbet kände jag mig ganska slut. Det var en jobbig vecka det här. När ja kom hem så råka ja somna i sängen en liten stund, det var väldigt skönt. Å nu är det helt plötsligt söndag igen. Men nästa vecka kommer nog bli bättre =). Då kommer det nog inte va så många sjuka så ja måste jobba extra.

Igår på kvällen så var jag och Sandra A hos Kristin. Först åt vi mat. Kristin hade varit så duktig och gjort kalops. Det känns lite mer avancerat än den maten som ja brukar göra =p. När vi satt och åt så ringde hennes hemtelefon men hon svara inte för det var nåt konstigt nummer. Men nästan direkt efter så ringde det igen från något dolt nummer och sen ringde det igen och så höll det på sådär tills Kristin drog ur telefonen. HOn kolla upp numret på Google och det var från Ryssland =p.

Vi gjorde även en kladdkaka till efterätt men vi var så mätta direkt efter maten så vi fick vänta lite med den. Dessutom fanns det chips och godis så vi behövde inte vara hungriga iaf =p. Vi såg även på Anchorman och Run fatboy run.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack :)

Jaså tyckte du? Haha, inte tycker jag du ser ut som ett barn :P



Fy vad jag blev sugen på kladdkaka när jag läste det här igen!

2010-09-15 @ 18:48:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0