Sjuk

Jag trodde att ja hade lyckats slippa bli sjuk nu när ja inte blev det när det var så många på jobbet som var det. Nu är ju de flesta friska igen. Men nu verkar det som att det är min tur trots allt. Det är ju inte så konstigt att bli sjuk när amn jobbar på ett sånt ställe som jag gör iofs. Ibland står folk och hostar i händerna precis innan de lämnar fram pengar till mig i kassan. Man nästan känner hur bacillerna kryper upp på en =p.

Ja började känna att det retade i halsen i måndags kväll men ja tänkte att det kasnke var nåt tillfälligt bara. Men igår så blev det värre och det reta mest hela dan. Sen i natt så kunde ja knappt sova för det reta så mycket. Så idag är ja väldigt trött. Ja ä dessutom hes vilket inte är så bra när ja står i kassan eftersom det inte hörs så bra vad ja säger. Vi får väl se vad som kommer imorgon, för det brukar ju inte stanna vid att bara reta lite i halsen.

Det är ju typiskt att ja ska lyckas bli sjuk lagom tills ja fyller år också =p.


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då vad trist vara sjuk. Har också varit sjuk nyss. Har ni ingen sprit att sprita er med i kassan då och då? Du får krya på dig! Hoppas att du inte är helt slagen på din födelsedag..



Jo jag har färgat håret. Rödbrunt typ :)

2010-09-22 @ 21:32:27
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu får du inte smitta mig när jag kommer hem...

2010-09-23 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0