Tandläkaren och träning

Idag tog jag faktiskt på mig vinterjackan. Det känns inte riktigt rätt att börja använda den innan Mârten men det är lite svårt när den andra jackan är trasig. Det går ju inte att använda blixtlåset längre =p. På morgonen gjorde det ju inte så mycket för då var det inte så varmt men hem blev det lite varmt med vinterjacka, det kan ju även berott på att ja precis hade tränat och så lyste solen.

På jobbet var det ganska lugnt idag för min del som det brukar vara på måndagar. Det är gött att ha sånadagar också ibland och inte behöva stressa med nåt. Det är annat på lördagar, då är det tvärtom =p.

Unde lunchen så var jag hos tandläkaren på undersökning. Det såg väldigt bra ut tyckte hon. Det enda problemet jag har är tandsten och det är ju inte ett problem som påverkar mig direkt. Om det inte varit för den hade jag kunnat gå på kontroll vart tredje år verka det som. Men nu ska ja försöka bli bättre på att använda tandtråd så kanske det blir mindre tandsten också. Men ja ä ganska dålig på att komma ihåg att använda det.

Efter jobbet så gick jag först och hämtade mina nya glasögon. Ja ha använt dom nu på kvällen och ja ser ju betydligt bättre i dom än de gamla =p. Ja tyckte att ja blev lite vimmelkantig först när ja använde dom men nu känns det bättre.

Sen så gick ja till Hälsokompaniet och använde mitt dyra medlemskap. Det är första gången ja tränar sen ja blev medlem. Det blev lite egen träning med crosstrainer och styrketräningsmaskiner. Det var inte så mycket folk där så det kändes bra. Ja tror nästan att sån där träning är mer för mig än gruppträning för då slipper ja känna mig så dålig =p. På pass så jämför ja mig ju med de andra hela tiden och det känns jobbigt när ja inte hänger med riktigt.

När ja sen skulle cykla hem så hade lastbilarna med karuseller blockerat alla cykelvägar från tivoliplatsen så ja fick ta vägen över Sågudden i stället.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh, jag vill ju se en bild med de nya glasögonen! :)

2010-09-28 @ 10:06:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0