14-timmarsdag och bebisbesök

Igår var en riktigt lång dag på jobbet, den längsta jag jobbat nånsin skulle jag tro. Jag kom halv åtta och gick därifrån halv tio på kvällen. Men det blir mycket pengar, det gillar vi =). Anledningen till att jag var kvar så länge var att jag skulle hjälpa till att beställa hem kampanjvaror för hon som har hand om det är sjuk. Å sen efter stängning skulle jag och chefen ta tag i lite kundreservationer som har legat kvar i datorn och stört lagersaldot. Chefen köpte pizza till mig iaf så ja slippa gå hungrig =). Ja hade ju tänkt träna efter jobbet men det blev det ju inget av. Ja orka inte gå hem heller så ja ringde hem så pappa fick hämta mig.

Idag har varit en lite mer vanlig dag med jobb mellan kvart över åtta till tre. Det har faktiskt varit ganska lugnt på jobbet idag, det är ju skönt som omväxling =p. Efter jobbet så kom Sandra och Magnus och hämta mig så åkte vi till Kristin och Sebastian och träffa deras lilla flicka för första gången. De fick henne i fredags. Det var väldigt roligt att se henne å fika lite =).


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul hälsa på bebisen :)



Och tack för kommentaren i min blogg!

2011-03-18 @ 00:02:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0