BodyAttack

Idag börja ja halv åtta å det var extra svårt att komma upp imorse kan ja säga. Ja bara låg kvar i sängen till ja va tvungen att gå upp. Så det blev lite stressigt på slutet där, ja va tvungen å skynda mig lite till jobbet. Idag var det lite kallare än det har varit de senaste dagarna men men man kan inte få allt. Det går ju åt rätt håll och nästan all snö är ju borta iaf =).

Efter jobbet hade jag tänkt gå å träna lite men så undra Hanna om ja ville med på BodyAttack klockan sex så då hoppa ja över min tänkta träning och gick till Hanna i stället. Vi smällde i oss en påse med gifflar. Men vi borde köpt en till för det räckte inte riktigt =). Det fick bli en banan också.

Sen blev det Attack å usch vad jobbigt det var. Det är ju hemskt att man ska ha så dålig kondition =p. Attack är nog det jobbigaste passet man kan gå på. Det är ju både styrka och kondition också. Senast ja va på det var i somras å det kändes. Det kändes även att den träningen som ja kör själv egentligen är lite för lätt =p. Nu kommer ja nog ha tränngsvärk imorgon iaf. Speciellt i benen. Men det kvittar jag ska ändå ut å ha kul =). Det var väldigt länge sen ja va ute nu så det känns som att det är dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0