Blåser bort

Nu när man är ute så känns det nästan som man ska blåsa bort. Det är inte alls trevligt att vara ute. Men nu regnar det iaf inte som det gjorde igår och imorse. Det är ju positivt iaf. Det är lite jobbigt att cykla när det är så här också för vinden tar tag i en ibland. Det skulle ju kunna bli lite farligt om man har otur.

Idag har det gått bra på jobbet. Det har liksom lunkat på. Jag har alltid nåt att göra nu för tiden. Jag kommer nog aldrig få en stund när jag inte har något alls att göra. Det händer aldrig längre. Innan vi bytte datasystem kunde det va nån dag när man inte hade speciellt mycket att göra faktiskt. Men nu hinner jag inte med det jag ska ens.

Imorgon ska jag på andra delen av säljutbildningen som alla på jobbet ska gå på. Men den känns inte så relevant för mig för jag säljer ju inte på det sättet. När jag sitter i kassan så känns det inte som att jag kan göra så mycket merförsäljning. Speciellt inte när jag inte får ge råd och jag bara sitter där typ 45 min per dag. Så då ska jag först jobba på förmiddan å se åka på utbildningen på eftermiddan å så är jag hemma vid sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0