Internet

Äntligen! Nu har jag fått intenet till lägenheten. Det var verkligen på tiden. Jag har att väntat så länge nu. Så nu kanske det blir lite bättre uppdaterat här också =). Men ja va att tvungen å ringa Com hem en sväng innan det funka. Å det snurra rejält i hans huvud han som ja prata med när jag undra på kompensation för att det dröjde så länge. Men ja kunde visst bara få för tiden mellan igår och förra samtalet ja hade med dom. Ja ringde ju till dom tidigare men det hade de visst inget uppskrivet på. Jaja ja får väl va nöjd med det ja får iaf. Om ja nu får det. Det kommer ja ju inte se förrän på nästa faktura =p. Å det kommer inte förvåna mig om det inte kommer funka å ja måste ringa en gång till =p. Suck! Å ja som inte gillar å ringa.

Kommentarer
Postat av: helena

Trevligt att det funkar till slut :0)

2011-05-06 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0