Singel i ett år

Nu har jag varit singel i ett år. Den tolfte maj förra året var en hemsk dag. Jag har aldrig varit så ledsen. Mitt hjärta var verkligen helt krossat. Det var bara så ofattbart och kom från ingenstans. Jag anade ingenting så därför kom det som en sån chock. Jag hoppas att jag aldrig kommer att uppleva samma sak igen. Men det kan man ju inte veta. Det var egentligen en väldigt märklig situation jag befann mig i om man tänker på det så här i efterhand. Jag bodde tillsammans med killen som nyss hade krossat mitt hjärta och han var fortfarande min bästa vän trots det han gjorde mot mig.

Men jag tog mig igenom det också och nu har det redan gått ett år. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle vara singel så länge men just nu känns det inte så jobbigt. Fast ja kan ju inte säga att jag har varit ensam även om jag varit singel =p.

Denna helgen har jag sett på Eurovision tillsammans med Sandra F. Synd att SMASK var samma dag för det hade varit roligt att gå på det med. Låten som vann var ganska bra men ja tycker att Sverige var bättre. Sen förstår ja inte hur Italien kunde bli tvåa, den var ju inte alls bra. Spännande omröstning kan man ju lugnt säga att det var =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0