Svettas ihjäl på jobbet

Just nu är det ju väldigt varmt och fint ute vilket är väldigt trevligt. Men problemet är att det även är väldigt varmt inne på jobbet. Vi har runt 25 grader inne och det är inte en trevlig arbetstemperatur kan jag ju säga. Speciellt inte när man måste ha en arbetsrock ovanpå sina vanliga kläder. Helst skulle jag bara gå runt i linne och kortbyxor. Men det får man ju inte då tyvärr. Så man går runt där och svettas hela dagarna.

Den senaste tiden har jag varit riktigt duktig på att träna tycker jag. Mest för att det är andra som har pushat mig att gå. Annars hade jag kanske inte kommit iväg. I fredags var jag på Attack och även igår och idag ska jag på Core och träna lite i gymmet med Felicia.

Imorgon blir en lång dag för först jobbar jag halv åtta till tolv. Sen är det lunch och ett ska jag till Bergvik på säljutbildning med jobbet som varar till sex och då är jag hemma vid sju sen. Så då kommer jag nog va rätt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0