Jobba över

Nu är det äntligen fredag. Hela dagen igår kändes det som fredag så det var lite tungt att gå upp imorse eftersom det kändes som att det skulle vara lördag. 

Nu har det blivit en del extrajobb de senaste dagarna. Igår fick ja börja halv sju eftersom ja hade telefonmöte mellan sju och nio. Idag skulle jag egentligen sluta kvart över tolv trodde jag men så var ja tvungen å sitta i kassan och det var massa varor kvar så ja blev kvar till halv tre. Å idag när ja skulle gå hem så titta ja på schemat å vem som skulle ha varorna imorgon och såg att det var natalie. Men hon har inte haft varorna nån gång så jag måste dit åtta och hjälpa henne. Jaja ja kanske är för snäll men så är et. Ja får extra pengar iaf =).

Imorgon är det Jössefröjda och jag ska gå en sväng med mamma tänkte jag. Vi ska se om ja kan hitta nån mors dags present. Sen halv fyra ska vi på min kusins bröllop.

Nu har mina element börjat låta igen också vilket är väldigt jobbigt. Ja får försöka få tag på vaktmästarn till måndan.

Nu ska jag nog handla och laga mat. Kanske ja hittar nåt å knapra på så här på fredagskvällen också =D


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid trevligt med extra pengar :)



Vad är Jössefröjda? Men himlarns vad trevligt med bröllop. Var det nå fint? ;)

2011-05-30 @ 14:44:14
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0